czwartek, 27 lutego 2014

Pierwszy wpis, więc wypadałoby się przywitać...

Cześć, jestem Paulina i mam zamiar prowadzić bloga i recenzować filmy...

Trochę kiepsko to brzmi, pewnie dlatego że jest to moja pierwsza notka, a początki są najtrudniejsze.  Nie wiem czy na początek mam się przywitać czy zacząć recenzować. Boję się że będę pisać sztywno i skończę prowadzić tego bloga szybciej niż zaczęłam, ale jeśli dam radę i będę tutaj systematycznie zamieszczać moje recenzje w późniejszym czasie zacznę usuwać pierwsze notki, żebym nie musiała ze wstydu chować się pod biurko. Pierwszy wpis jest najgorszy, zdecydowanie. Powtarzam tylko te dwie czynności: piszę, usuwam, piszę, usuwam... ponieważ staram się, żeby wyglądało to jak najlepiej, a w mojej głowie kłębią się tylko naganne opinie o tym co już napisałam. 

A oto mój blog!
Od dziś będę tutaj recenzować filmy, które zasługują na obejrzenie oraz krótko je streszczać. Filmy które może pomogą Wam w życiu, dzięki nim może odnajdziecie jakąś inspirację życiową czy zmienią Wasz tok myślenia na niektóre sprawy. Mam nadzieję że nie poddam się i nie przestanę prowadzić tego bloga po 2 dniach. ;) Trzymajcie za mnie kciuki! Pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz